نمایش جزییات خبر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳

نشست هماهنگی اجراهای صحنه ای موسیقی در اردبیل برگزار شد

با حضور مدیران موسسات مجری اجراهای صحنه ای موسیقی و تهیه کنندگان این برنامه ها، نشستی در سالن جلسات اداره کل فر هنگ و ارشاداشلامی استان برگزار شد.
نشست هماهنگی اجراهای صحنه ای موسیقی در اردبیل برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این نشست که فرمانده اماکن عمومی نیروی انتظامی استان  و نیز معاون هنری و سینمایی، حراست وکارشناس امورهنری  اداره کل متبوع و هیئت مدیره انجمن موسیقی استان هم حضور داشتند، امیر رجبی با تاکید بر ضرورت رعایت هنجارها و حفط حجاب و عفاف در اجراهای صحنه ای موسیقی تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه اجراهای صحنه ای موسیقی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی برای هم استانی ها و شهروندان استان برگزار می شود، گفت: مسئولیت صفر نا صد اجراهای صحنه ای موسیقی با مدیران مسئول موسسات مجری این برنامه ها بوده و اداره کل فرهنگ و ار شاداسلامی استان فقط مسئولیت صدور مجوز آن هم پس از انجام استعلامات لازم از مراجع و مبادی ذیربط و نیز نظارت بر اجراها را بر عهده دارد.
رجبی با بیان اینکه در راستای حمایت از موسسات استانی، در بررسی درخواست های اجرا ها اولویت با موسسات مجری استاتی است، بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و پرهیز از فرهنگ سازی در اجراهای صحنه ای موسیقی تاکید کرد.
    

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید