نمایش جزییات خبر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی به مناسبت روز معلم، یاد استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و مقام شامخ معلم را گرامی داشت.
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم
به گزارش روابط عمومی اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، متن پیام ، سید مهدی سیدین نیا،به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 
۱۲ اردیبهشت، فرخنده روز به یادگار مانده از نام و نشان شهید معلم، "علامه مرتضی مطهری" است . معلمی به حقیقت شغل انبیاست و از نگاه رهبر عزیز انقلاب: " این یک حقیقت قرآنی است و اگر فرهنگ اسلامی در یک جامعه حاکم باشد مردم باید خود را مدیون معلم بدانند." 
معلمان همانند انبیا، نور حق و کلام اعظم الهی را در جهان منتشر می کنند و رایحه معطر اندیشه را در عالم می پراکنند و بار خطیر تربیت انسان را به دوش می کشند .
چه نیکوست در طلیعه ی این مناسبت یک عزم ملی در برداشتن گامی محکم و استوار بویژه در نهادهای فرهنگی و فرهنگ ساز برای ارتقای ساحت ارزشمند تعلیم و تربیت شکل گیرد .
 اعتلای فرهنگ و اندیشه اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمانی است که همانند استاد شهیدشان به شغل خویش اهتمام می ورزند. از این روست که این جایگاه در فرهنگ ما دارای قداست است. 
ما همواره مدیون معلمانمان هستیم از آنانکه الفبا را به ما آموختند تا آنها که به ما درس انسان بودن دادند.
سید مهدی سیدین نیا 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید