نمایش جزییات خبر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹

نمایش کمدی «خواستگار سمج٢» بر صحنه تئاتر آستارا

نمایش کمدی اجتماعی «خواستگار سمج٢» کاری از گروه نمایشی مولانا وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با نگاهی به مسائل و مشکلات موجود اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ازدواج در جامعه و با زبان تاثیرگذار طنز در شهرستان آستارا به روی صحنه رفت.
نمایش کمدی «خواستگار سمج٢» بر صحنه تئاتر آستارا
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا ؛نمایش کمدی، خانوادگی و اجتماعی «خواستگار سمج٢» به نویسندگی و  کارگردانی منصور سفیدگر  از 10 لغایت 17 اردیبهشت ١٤٠٣در دو سانس از ساعت ٩ درسالن سینما  دریا آستارا اجرا می­شود.
نویسنده و کارگردان نمایش کمدی «خواستگار سمج٢» منصور سفیدگر از پیشکسوتان نقالی کشور است و این نمایش با هنرمندی هنرمندان خوش ذوق آستارایی آرش قربانپور،صمد تسلى نیا، امین گلگیر، دانیال باقرى ،آیدا اصغرى،سعید خدادادزاده، محمدرضا وهابی، شادى مالدار،فرزانه فلک بین،صنم یزدانپور ،سحر آقابیگزاده،مهدیس مالدار به روى صحنه رفته است.
زهرا ناصرى، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى در گفتگو با روابط عمومى اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى با  بیان اینکه تماشاگران بزرگترین سرمایه هنرمندان تئاتر و نمایش‌های کمدی و طنز محسوب می‌شوند، اظهار کرد: مخاطبان سرمایه هنرمندان نمایش‌های کمدی در شهرستان مرزی بندر آستارا هستند که با استقبال از تمامی نمایش‌ها انگیزه مضاعفی برای هنرمندان ایجاد می‌کنند.
روابط عمومى اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى آستارا
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید