نمایش جزییات خبر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۲

داود آزاد و دف نوازان حیران «عقل و جنون» را در تالار وحدت به تصویر می‌کشند

کنسرت‌ «عقل و جنون» با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف نوازان حیران ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
داود آزاد و دف نوازان حیران «عقل و جنون» را در تالار وحدت به تصویر می‌کشند

به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، داود آزاد با همراهی گروه دف نوازان حیران، تور کنسرت «عقل و جنون» را در شهرهای مختلف روی صحنه می‌برد و ۲۴ اردیبهشت به تالار وحدت می‌رسند.آثار انتخاب شده برای اجرا در این تور، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، افشاری، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ شوشتری ساخته شده‌اند.در تور کنسرت‌های «عقل و جنون»، داود آزاد آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده است. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است.

 در این اجراها جاوید ابراهیم پور نی، همایون جهانشاهی تنبک، نیما رضایی‌فرد عود و پیمان اسحاقی کمانچه می‌نوازند.امین امن‌الهی، فریبا حسین پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی نیز اعضای گروه دف‌نوازان را تشکیل می‌دهند.

رنامه‌ی تور کنسرت‌های «عقل و جنون»  از تاریخ ۲۰ اردیبهشت در شهر زنجان شروع می‌شود و در ادامه در تاریخ  ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد و در شهرهایی چون تبریز ، خوی، شیراز و دیگر شهرهای استان  فارس ادامه پیدا می‌کند.

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اجرا در تالار وحدت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید