نمایش جزییات خبر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۰

دورهمی گرافیکی به مناسبت هفته طراحی گرافیک

به مناسبت هفته طراحی گرافیک و در راستای اجرای طرح قرارگاه شهید آوینی دورهمی گرافیکی با حضورعلاقمندان و طراحان تولید محتوا در سرایان برگزار شد .
دورهمی گرافیکی به مناسبت هفته طراحی گرافیک

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان ، دروهمی هفته گرافیک در اردیبهشت ماه 1403با حضور علاقمندان و طراحان تولید محتوا و دانش آموزان رشته ارتباط تصویری برگزار شد .
وحید فنودی ، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان سرایان گفت : این دورهمی با هدف ایجاد فرصت تعامل و ارتباط بیشتر و برنامه ریزی در جهت برگزاری کارگاه های آموزشی وتولید محتوا در حوزه گرافیک و تشکیل تیم کنشگران فرهنگی و توانمندسازی هنرآموزان این رشته انجام گرفت. وی در ادامه افزود: برای تربیت نسل جدید در حوزه ارتباط تصویری و کنشگران فرهنگی برنامه هایی در این حوزه پیش بینی شده که این دورهمی و تبیین اهمیت تولید محتوا به صورت تخصصی اولین قدم جدی در این امر میباشد که امیدواریم این دورهمی ها زمینه ساز برگزاری کارگاه های تخصصی باشد.
گفتنی است در این جلسه استعدادسنجی به صورت حضوری انجام گرفت و با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان، کارگاه هایی در این حوزه پیشبینی و به زودی با هدف تولید محتوا فرهنگی وهنری توسط هنرمندان برگزار میگردد.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید