نمایش جزییات خبر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۸

سرود سلام فرمانده این بار در زاوه طنین انداز شد

اجتماع بزرگ خانوادگی و دانش آمورزی "فرمانده مهدی "و اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی های زاوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همکاری سایر دستگاه های فرهنگی شهرستان زاوه برگزار شد.
سرود سلام فرمانده این بار در زاوه طنین انداز شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زاوه، دانش آموزان و دهه نودی ها و خانواده های شهرستان زاوه با اجتماع خود در استادیوم شهیدان یزدانپرست یک صدا با مداح محبوب کشوری، حاج ابوذر روحی، سرود «سلام فرمانده» را سر دادند.

در حاشیه این مراسم جانشین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از اجرای این برنامه اظهار خرسندی کرد و گفت: این کار فرهنگی زیبا نیاز جامعه امروز است و روح حماسی و انقلابی تازه ای در بین نسل‌ها ایجاد می کند.


یوسف امینی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند نسل جوان و نوجوان امروز، افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کار بسیار مهمی است که باید به طور جد به آن پرداخته شود.

 

وی ادامه داد:از سوی دیگر بر متولیان فرهنگی و اجرایی هم تکلیف است تا با حمایت از این کار بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای، بسترساز رویش‌ های «سلام فرمانده» دیگر در کشور باشند.

گفتنی است اجتماع مردمی سلام فرمانده شهرستان زاوه، که در بستر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شکل گرفت، توسط صدا و سیمای خراسان رضوی ضبط و به صورت زنده پخش شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید