نمایش جزییات خبر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۴

برگزاری آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس

اختتامیه برنامه های فرهنگی هنری چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس دوشنبه 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.
برگزاری آیین پایانی چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح همزمان با آیین گرامی داشت روز ملی خلیج فارس، اختتاميه برنامه های فرهنگی هنری چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری، مدعوین، نمایندگان مجلس، هنرمندان، اهالی رسانه و مطبوعات در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

«اسمعیل جهانگیری»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم گفت: آغاز این جشنواره از ابتکارات دکتر حسینی است؛ این جشنواره جشنواره ای است که شبیه یک رزمایش همه در کنار هم بودند تا امروز شاهد اختتامیه اش باشیم.

وی ادامه داد: انتظار این است که من یک گزارش اجمالی از این برنامه بدهم، اما می خواهم اشاره بکنم به وعده صادقی که اتفاق افتاد و تمام پروازها کنسل شد. ما 29 فروردین 1367 دارا و رئیسی را دادیم و این آب را به دست آنها سپردیم و خیالمان بابت امنیت مرزهای خلیج فارس با حضور قدرتمند نیروهای نظامی راحت است، تا کسی جرأت نگاه چپ به آنها نداشته باشد. نگهبانی و پاسداری از مرزهای فرهنگی این خطه بعهده من و همکاران بنده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: ما در این چند روز ایران را با حضور گروه های موسیقی به ایران آوردیم. همه را یکجا در قالب ده گروه موسیقی ایینی در تالار آوینی گرد هم آوردیم و در طول این چند روز 14 هزار بازدید کننده از این رویدادهای فرهنگکی داشتیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: 81 اثر فیلمنامه به نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی خلیج فارس ارسال شد، 27 اثر انتخاب شد و 9 اثر قابلیت دریافت جایزه را داشت که امروز از آنها تجلیل خواهد شد.

گفتنی است: در پایان آیین اختتام چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری، مدعوین، نمایندگان مجلس، هنرمندان، اهالی رسانه و مطبوعات در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

  

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید