نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۷

جلسه اوقات فراغت سال ۱۴۰۳در ساوه برگزار شد

جلسه اوقات فراغت سال ۱۴۰۳در شهرستان ساوه برگزار شد.
جلسه اوقات فراغت سال ۱۴۰۳در ساوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اصغرمظفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری جلسه اوقات فراغت تابستان سال جاری خبرداد و بیان داشت: این جلسه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد و همکاری ادارات عضو در اتاق جلسات این اداره تشکیل شد.


 وی اظهار داشت: نیاز سنجی از اهداف اولیه طرح غنی سازی اوقات فراغت است و با برنامه ریزی صحیح به هدایت نسل نوجوان و جوان باید پرداخت.

مظفری تصریح کرد: هویت سازی،رعایت هنجارها،سازگاری اجتماعی،آموزش سبک زندگی اسلامی بایستی از سایراهداف اوقات فراغت در نظر گرفته شود.

ایشان افزود: بانداشتن برنامه اوقات فراغت ، ارتباط والدین و فرزندان خدشه دار شده و احتمالاً والدین نتوانند فرزندان خود را کاملاً کنترل نمایند و آزاد شدن فرزندان احتمال گرفتار شدن در مراحل اولیه آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی گفت: زمان برنامه از نظر کمی و کیفی، مکان برنامه ،تجهیزات و شیوه رفتار استادان اوقات فراغت،سن شروع گذراندن اوقات فراغت ،تحصیلات پدر و مادر درنتیجه اوقات فراغت تأثیر گذار می باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه یادآور شد: هدف پایانی طرح غنی سازی اوقات فراغت مزایایی چون آرامش روحی و روانی، کشف استعدادها، توسعه استعدادها و تغییر رفتار گسترش شخصیت نوجوانان و جوانان را به دنبال خواهدداشت و در این جلسه کلیه شرکت کنندگان به نظرات خود پرداختند و همه اعضاء به همگرایی و اجرای تفاهم در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تأکید نمودند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید