نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۵

آیین تجلیل از فعالان جشنواره تجسم هنرفجر در استان مرکزی برگزار شد

آیین تجلیل از هنرمندان و فعالان جشنواره تجسم هنر فجر در شهرهای استان مرکزی با حضور مدیرکل و معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.
آیین تجلیل از فعالان جشنواره تجسم هنرفجر در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی فر ضمن قدردانی از حضور پررنگ هنرمندان حوزه تجسمی در راستای برگزاری نمایشگاهها و جشنواره فجر در سطح استان مرکزی، افزود: به برکت حضور هنرمندان استان بعد از گذشت ۱۰ سال در سال ۱۴۰۲ جشنواره تجسم فجر در سطح استان برگزار شد و هنرمندان برجسته و نقش آفرین استان با حضور و مشارکت خود به این جشنواره رونق بخشیدند.

محمودی فر تاکید کرد: انجمن های فرهنگی و هنری، بازوان توانمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند و به طور قطع بدون حضور این انجمن ها فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد کمرنگ خواهد بود.

وی افزود: هنرمندان حوزه های مختلف، سرمایه های معنوی جامعه به شمار می آیند و حمایت از این عزیزان وظیفه متولیان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره ها با حضور و فعالیت هنرمندان زنده و پویا خواهد بود که امیدواریم با بررسی و شناسایی نقاط ضعف برنامه های سال گذشته در آینده، نقاط قوت را افزایش و در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

محمودی فر یادآور شد:در سال گذشته توسط یکی از هنرمندان برجسته استان در شهر اراک نگارخانه خصوصی« نقشینه» تاسیس شد و ما نیز به عنوان متولیان حوزه فرهنگ و هنر بر خود فرض می دانیم در جهت حمایت از این سرمایه گذاری، در سال جاری برگزاری نمایشگاهها را از محل فرهنگسرا و مکان های دولتی به نگارخانه خصوصی سوق دهیم.  

وی با تقدیر از علیرضا خلیلی دبیر جشنواره تجسم فجر استان مرکزی گفت: در سال گذشته برای اولین بار با ارائه ایده ایشان ،جشنواره تجسم فجر در شهرستانهای مختلف استان به منظور حمایت از هنرمندان شهرستانی برگزار گردید.

در پایان از هنرمندان و فعالان جشنواره تجسم هنر فجر استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید