نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

کانون‌های مساجد ظرفیت ترویج فرهنگ نماز اول‌وقت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: کانون های مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در اول وقت هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
کانون‌های مساجد ظرفیت ترویج فرهنگ نماز اول‌وقت

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در مراسم قرعه کشی مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی، اظهارداشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی آنهم با موضوع نماز کار بسیار ارزشمندی است که جا دارد از ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تشکر کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: برگزاری چنین مسابقه ای از یک سو باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه می شود و از سوی دیگر به ترویج فرهنگ نماز کمک می کند.

وی با بیان اینکه نماز پایه و اساس دین اسلام است، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز باید برنامه های با کیفیت و تأثیرگذاری برگزار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به نقش کانون های مساجد در ترویج فرهنگ نماز، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند با برنامه های جذاب زمینه حضور نوجوانان و جوانان را به مساجد فراهم کنند و با این رویکرد قطعا نوجوان و جوانی که در برنامه های کانون مشارکت دارد به نماز نیز روی می آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: کانون های مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در اول وقت هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم سه نفر به قید قرعه به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی انتخاب شدند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید