نمایش جزییات خبر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۳

دیدار رییس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان با شورای شهر چمگردان

به مناسبت گرامی داشت روز شوراها، حجت الاسلام و المسلمین آقایی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و سید علی اکبر محمدی دبیر شورای فرهنگ عمومی ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان دیدار و گفتگو نمودند.
دیدار رییس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان با شورای شهر چمگردان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان، به مناسبت گرامی داشت روز شوراها،  حجت الاسلام و المسلمین آقایی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و سید علی اکبر محمدی  دبیر شورای فرهنگ عمومی ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار سید علی اکبر محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان ضمن تبریک روز شوراها و با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی و هنری شهرستان لنجان پیرامون مشکلات جامعه اصحاب فرهنگ هنر شهرستان لنجان از جمله کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری و دغدغه هنرمندان شهرستان جهت فعالیت و ارائه آثار هنری گفتگو کرد.

خاطر نشان می شود در ادامه این جلسه اعضاء شورا به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون مسائل ، معضلات و مشکلات فرهنگی شهرستان پرداختند.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید