نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۶

دیدار نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.
دیدار نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، محمد خوش سیما نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با دکتر امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و هنری شهرستان گرمی بر لزوم تقویت زمینه‌های فرهنگی منطقه اشاره و برپیگیری مطالبات موجود در این زمینه‌ها تاکید کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یکی از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را توجه به شهرستان‌ها و ظرفیت‌های آنان دانست و تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و بوم شهرستان ها به تفکیک در حال آماده سازی و تدوین برنامه هایی با رویکرد های بین المللی، ملی و استانی برای برگزاری در شهرستان ها هستیم.
نماینده مردم شهرستان گرمی  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های فرهنگی شهرستان و تمرکز بر موضوع حمایت وتقویت فعالیت های فرهنگی هنری و توسعه این فعالیت ها ، ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه به این شهرستان در جهت توسعه زیرساخت‌های این موضوع تلاش شود

خوش سیمانماینده شهرستان گرمی اولویت فعالیت خود در مجلس راتقویت زیرساختهای فرهنگ وهنر اعلام نمود واظهارداشت:دراین دوره ازمجلس تمام توان وتلاش  خود را برای ارتقاء فرهنگ وهنراستان وشهرستان گرمی بکارخواهم بست.
 
خاطرنشان می‌شود، دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی 9 اردیبهشت در دفتر مدیرکل  باحضور معاونتهای فرهنگی وهنری وقرآنی باارائه پیشنهادات برای توسعه برنامه های فرهنگی وهنری با تعامل دوسویه انجام شد.

    
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید