نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۳

تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراها

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی، فرا رسیدن روز ملی شوراها را به شوراهای اسلامی استان تبریک گفت.
تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراها

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی، فرا رسیدن روز ملی شوراها را به شوراهای اسلامی شهرهای استان تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است؛ .

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
اینجانب با تبریک فرارسیدن این روز خجسته ، بر خود فرض می دانم از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی استان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و آرزو نمایم در سال جهش تولید با مشارکت مردم، دولت و ملت برای تحقق آرمان رهبر عظیم الشان کوشا باشیم.
توفیق تمامی شما عزیزان را در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف استان قزوین ، از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

حسین براتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

 

ک

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید