نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۸

یکصد و شست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی برگزار گردید

یکصد و شست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه برگزار شد.
یکصد و شست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی برگزار گردید
 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی،یکصد و شست  و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی باحضورحجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده محترم ولی فقیه دراستان، علیرضا نوروزی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سایر اعضا در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این جلسه اظهار داشت:نباید اجازه دهیم که هدف گذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام فراموش شود و باید برنامه ریزی های عملی در این خصوص در دستور کار باشد.

 وی اضافه کرد: مسوولان باید روش های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تمجید از عملیات وعده صادق ادامه داد: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

 وی با اشاره به اینکه باید قدم های پیش رو و اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، گفت: دستگاه های اجرایی مختلف باید در این خصوص برنامه بدهند و تبیین کنند که در موارد مختلف چه کارهایی باید انجام دهند.

 وی با ابراز نگرانی از کم تحرکی و ورزش نکردن بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای در راستای فرهنگ سازی ورزش پ تحرک بیشتر اقشار جامعه، تلاش زیادتری صورت گیرد.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید