نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷

سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه در خراسان جنوبی برگزار شد

سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه "جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد" با حضور اساتید کشوری در خراسان جنوبی برگزار شد.
سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه در خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه "جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و همکاری سازمان بسیج رسانه استان در خراسان جنوبی برگزار شد.

این کارگاه‌های توانمندسازی با حضور اساتید ملی از جمله دکتر محمدجوانی با محوریت جنگ شناختی و سواد رسانه، استاد مصطفی ضابط با محور سواد هوش مصنوعی در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه در محل ساختمان تعلیم و تربیت بسیج به صورت عمومی برای علاقمندان و دغدغه مندان فعال این عرصه برگزار شد.

در کارگاه مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر به صورت استانی( عمومی) ثبت نام کردند که در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه در قالب ۲ کارگاه همزمان (شش ساعت) برگزار شد.

مقرر شد فراگیران در عرصه‌ها و قالب‌های ذکر شده در طرح جشنواره جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه ارسال کنند.

همچنین ۶ اردیبهشت‌ماه، کارگاه آموزشی "رسانه و هوش مصنوعی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و بسیج رسانه استان در راستای جشنواره ملی سواد رسانه در بیرجند برگزار شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید