نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴

فراخوان رویداد ((برداشت 24000 )) در کنگره ملی بزرگداشت 24000 شهید استان اصفهان

کنگره ملی بزرگداشت 24000 شهید استان اصفهان با هدف ارتقاء سطح کیفی و حمایت از آثار ارزشمند هنری فراخوان رویداد ((برداشت 24000 )) را برگزار می‌کند.
فراخوان رویداد ((برداشت 24000 )) در کنگره ملی بزرگداشت 24000 شهید استان اصفهان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان متن این فراخوان به شرح زیر است :
متقاضیان دریافت حمایت می‌توانند نهایتا تا تاریخ نهم  اردیبهشت 1403نسبت به ثبت نام و ارائه طرح کامل خود در پرتال کنگره   به نشانی https://eshonar.ir/b24000  و در بخش حمایت  پیش از تولید اقدام نمایند.
بخشهای فراخوان:
🎬فیلم داستانی کوتاه
🎬مستند کوتاه و َ بلند : (متقاضیان تولید مستند در خصوص ارائه طرح در هریک از زیر گونه‌های قالب مستند از قبیل مشاهده‌ای، چالشگر،بازسازی،تجربی،شاعرانه، تعاملی، انعکاسی، هیبریدی، پرتره، آرشیوی و … آزادند.)
موضوعات فراخوان:
✅حوادث نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی
✅ قله های افتخار استان اصفهان(شهدا،رزمندگان،ایثارگران،شهیدپروران، قهرمانان و شخصیت‌های تأثیر گذار  ایثار  و جهاد و شهادت)، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم  استان اصفهان  از جمله:.
     الف)مجاهدت های یگان های عمل کننده  لشگرزرهی 8 نجف اشرف و تیپ 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) و همچنین  رزمندگان این یگانها
ب)مجاهدت های یگان های عمل کننده  لشگر امام حسین علیه السلام ورزمندگان آن مانند شهید زاهدی و .
✅عملیات محرم و حماسه 25 آبان اصفهان
✅ نقش مردم اصفهان در پشتیبانی جنگ  و همچنین شهدا و حوادث بمباران های اصفهان
 ✅نقش آفرینی روحانیون در عرصه های مختلف دفاع مقدس و مجاهدت های این عزیزان
✅ مجاهدت ها و نقش آفرینی های دانش آموزان در عرصه های مختلف جهاد
✅ مجاهدت ها و نقش آفرینی های بانوان در عرصه های جهاد و شهادت
✅موضوعات مرتبط با حوادث و اتفاقات در گلستان شهدای اصفهان
نکته مهم :
شایان ذکر است شرکت در این رویداد ویژه فیلمسازان با رزمه تخصصی قابل قبول  بوده و درخواست متقاضیان فاقد حداقل 2 نمونه کار مرتبط  بررسی نخواهد شد. همچنین هر فیلمساز امکان ارائه حداکثر دو طرح را در این رویداد خواهد داشت.
شرایط و ضوابط:
الف) ضروریست متقاضیان محترم ضمن تکمیل دقیق اطلاعات با توجه به آیین نامه مندرج در صفحه اول پرتال اعلامی کنگره ، نمونه کار و سایر موارد ضروری مانند فیلمنامه یا طرح کامل (حداقل یک صفحه) به انضمام پژوهش، برآورد مالی، و مستندات تصویری (مود بورد، عکس لوکیشن و کاراکتر و …) را در قسمت های مربوطه در فراخوان  بارگذاری نمایند.
ب) ضروریست متقاضیان محترم فرم پرسشنامه ضمیمه این فراخوان را تکمیل و هنگام ثبت اثر، در بخش یادداشت کارگردان   بارگذاری نمایند.
تبصره 1: هیچ یک از آثار ارسالی نبایستی پیش از این به هیچ شکلی (اعم از آماتوری، حرفه‌ای، کوتاه یا بلند) تولید شده باشند. در غیر این‌صورت کنگره در هر مرحله از فرایند تولید تصویب یا ساخت، حق فسخ یک‌طرفه قرارداد و بازپس‌گیری اقساط پرداختی را دارا خواهد بود.

تبصره 2: ثبت و ارائه هر اثر به منزله ادعای مالکیت آن تلقی گردیده و کنگره در صورت بروز هرگونه مشکل حقوقی احتمالی در خصوص مالکیت طرح یا ایده مابین ثبت کننده و نهاد یا شخص سوم، هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

تبصره 3: تولید مشارکتی هر اثر مصوب، با شخص یا نهاد سرمایه‌گذار ثالث، از طریق عقد تفاهم‌نامه پس از جلسه مشترک (کنگره، فیلمساز، سرمایه‌گذار ثالث) امکان‌پذیر است.
👌داوری فراخوان :
بررسی آثار ثبت شده در این رویداد، در دو مرحله مقدماتی و نهایی صورت خواهد پذیرفت. صاحبان آثاری که پس از بررسی اولیه به مرحله نهایی راه یابند به جلسه ارائه شفاهی و حضوری( پیچینگ) دعوت شده و در صورت تصویب شورای عالی داوری، امکان عقد قرارداد و دریافت حمایت مالی کنگره را جهت تولید اثر خود خواهند یافت.
💰سطح حمایت:
آثار مصوب در جلسه ارائه شفاهی و حضوری((پیچینگ ))با توجه به رزومه فیلمساز، سطح اثر، مختصات تولیدی و کیفیت ارائه، امکان دریافت بودجه تولیدی کنگره  را تا سقف 3.000.000.000 ریال  دارا خواهند بود.

⏱گاه شمار:
آخرین مهلت ثبت اثر:  15 / 02 / 1403
اعلام راه یافتگان به مرحله ارائه و دفاع حضوری : 17 / 02 / 1403
تاریخ جلسه ارائه حضوری ((پیچینگ)):19 / 02 / 1403
اعلام نتایج: 22 / 02 / 1403

لازم به ذکر است ثبت اثر صرفا با تکمیل کردن فرم توجیهی طرح امکان پذیر است و باید فایل پیوست فراخوان هنگام ثبت نام بارگذاری شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید