نمایش جزییات خبر
نماینده ولی فقیه در استان مازندران:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۲

فرهنگ سازی جوانی جمعیت اولویت شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در استان مازندران گفت: فرهنگ سازی در موضوع جوانی جمعیت اولویت شورای فرهنگ عمومی این استان باشد
فرهنگ سازی جوانی جمعیت اولویت شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه ضعف معرفت و باور دینی موجبات بروز مشکلات در حوزه فرهنگی را فراهم می کند، اظهار کرد: امید می رود جلسات شورای فرهنگ عمومی به خروجی قلیل درحال تکثیرِ، برسد.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران به پیری استان اشاره کرد و خواستار توجه به مسئله جمعیت و فرزندآوری در استان مازندران شد.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مسائل فرهنگی به طور نمونه در حوزه عفاف و حجاب دغدغه‌مندی جدی ندارند که باید برای این قشر و افزایش باورمندی آنها جلسات اخلاقی برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران بابیان اینکه تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از آن - تضعیف بنیان خانواده و تاثیر و تاثر نامتوازن مسافران و مهاجران در استان سه مسئله ابتدایی احصا شده برای تدوین این سند است، افزود: ضعف ساماندهی فعالیت‌های نوین فرهنگی و ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی در زیست بوم استان نیز ۲مسئله دیگر برای تدوین این سند می‌باشند.

آیت‌الله محمدی لائینی برلزوم بسیج شدن دستگاه‌ها جهت عملیاتی و اجرایی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای تحقق نظام مسائل این سند اتاق فکر داشته باشند.   
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید