نمایش جزییات خبر
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۶

انجمن خوشنویسان سنقروکلیایی در مسیر شکوفایی استعدادها: محمد سعید صمیمی رتبه برتر آزمون میان‌دوره‌ای را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی، به نقل از روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران، محمد سعید صمیمی، هنرمند خوشنویس از شهرستان سنقروکلیایی، در آزمون میان‌دوره‌ای انجمن خوشنویسان ایران در رشته نسخ ممتاز رتبه برتر را کسب کرد.
انجمن خوشنویسان سنقروکلیایی در مسیر شکوفایی استعدادها: محمد سعید صمیمی رتبه برتر آزمون میان‌دوره‌ای را کسب کرد
🔹️انجمن خوشنویسان سنقروکلیایی در مسیر شکوفایی استعدادها: محمد سعید صمیمی رتبه برتر آزمون میان‌دوره‌ای را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی، به نقل از روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران، محمد سعید صمیمی، هنرمند خوشنویس از شهرستان سنقروکلیایی، در آزمون میان‌دوره‌ای انجمن خوشنویسان ایران در دوره مقداتی رتبه برتر را کسب کرد.

مرتضی بنی عامریان، رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان سنقروکلیایی با اعلام این خبر گفت: آزمون میان‌دوره‌ای انجمن خوشنویسان ایران در رشته‌های مختلف برگزار شد و هنرمندان از سراسر کشور در این آزمون به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این دوره از آزمون، محمد سعید صمیمی، هنرمند خوشنویس از شهرستان سنقروکلیایی، با ارائه اثری فاخر در رشته نسخ ممتاز، موفق به کسب رتبه برتر شد.

رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان سنقروکلیایی ضمن تبریک این موفقیت به محمد سعید صمیمی، از تلاش و پشتکار این هنرمند جوان تقدیر و تشکر کرد.

بنی عامریان همچنین از استاد مرتضی ابراهیمی، مدرس ارزشمند انجمن خوشنویسان سنقر که در تعلیم و تربیت این هنرمند جوان نقش بسزایی داشتند، قدردانی کرد.

در این راستا علی حشمتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی ضمن تبریک به خوشنویسان و هنرمندان این شهرستان ازتلاش ها و پیگیری و زحمات و حمایت های هیئت رییسه انجمن و مدرسان بویژه استاد مرتضی بنی عامریان رئیس انجمن خوشنویسان سنقر تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است محمد سعید صمیمی پیش از این نیز در چندین دوره از جشنواره‌های خوشنویسی استانی و کشوری ح کسب رتبه کرده بود.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید