نمایش جزییات خبر
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسم تجلیل از ادارات و سازمان‌های خادم‌یار ستاد نماز جمعه همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسم تجلیل از ادارات و سازمان‌های خادم‌یار ستاد نماز جمعه همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مراسم تجلیل از ادارات و سازمان‌های خادم‌یار ستاد نماز جمعه همدان با حضور آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد.

 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تشکر از تمام کسانی که برای برقراری نماز جمعه تلاش کردند با اشاره به سخنان امام گفت: اگر انقلاب دستاوردی جز نماز جمعه نداشته باشد باز هم موفق بوده‌ایم.

 امام جمعه همدان با بیان اینکه برکت انقلاب اسلامی برگزاری نماز جمعه است، گفت: دلیل برگزاری نماز جمعه تدین مردم است، اگر جریان پهلوی استمرار پیدا می‌کرد هیئت‌ها، نماز جمعه‌ها، اربعین‌ها و عزاداری‌ها نبودند.

در پایان مراسم، از خادم‌یاران نماز جمعه با اهدای لوح قدردانی و تجلیل شد.

 در این بین از مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز برای همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و رسانه ای در نماز جمعه تقدیر به عمل آمد

 

نمازجمعه


نمازجمعه


اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید