نمایش جزییات خبر
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ تأکید کرد:
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۰

تسریع در روند اجرای مصوبات طی سال جدید/ زیرساخت‌های فرهنگی هنری کشور تقویت می‌شوند

نخستین جلسه نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان در سال جدید، پیش از ظهر امروز با حضور همکارانی از ستاد و استان‌های همدان، لرستان و... برگزار شد.
تسریع در روند اجرای مصوبات طی سال جدید/ زیرساخت‌های فرهنگی هنری کشور تقویت می‌شوند

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود اسلامی در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و آرزوی توفیق برای همه همکاران، اظهار کرد: سال گذشته با همه توان تلاش کردیم تا مسائل و مشکلات همکاران عزیزم در ستاد و استان‌ها پيگیری و مرتفع شود و برگزاری نشست‌ روزهای سه‌شنبه هر هفته، سفرهای استانی و دیدارهای صمیمی با همکاران گامی در راستای تحقق این هدف بود.
اسلامی با تاکید بر تدوین برنامه‌های جدید برای امسال در بخش‌های مختلف از جمله حوزه رفاهیات؛ خاطرنشان کرد: بازسازی مراکز اقامتی تفریحی در چاکسر و قشم به اتمام رسیده و این مراکز پذیرای حضور همکاران است؛ علاوه بر این بازسازی باغ زیبا هم آغاز شده و به زودی این پروژه هم به سرانجام می‌رسد.
وی با بیان اینکه بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند، تصریح کرد: مقام عالی وزارت تأکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و ماموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و افزود: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه تمام تشکیل شده و قصد داریم برای همه پروژه‌های فرهنگی هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده؛ شناسنامه ملی تهیه کنیم.
اسلامی بخش دیگری از وظایف این کمیته را مطالعه تخصصی برای روند تجاری سازی عنوان کرد و گفت: بررسی قابلیت تجاری سازی مجتمع های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد. این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ در ادامه این جلسه، به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات همکاران بود.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید