نمایش جزییات خبر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۲

نمایشگاه نقاشی «کُنار، درخت زندگی» در دزفول گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی «کُنار، درخت زندگی» در دزفول گشایش یافت


دومین نمایشگاه استانی گروهی نقاشی «کُنار، درخت زندگی»  عصر پنجشنبه با نمایش آثاری از هنرمندان خوزستان و باحضور پرشور هنرمندان و شهروندان هنردوست در شهرستان دزفول با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و سازمان سیما و منظر شهری شهرداری دزفول و انجمن هنرهای تجسمی دزفول گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درخت کُنار(سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

عبدالحمید صادق جولا ادامه داد: این نمایشگاه که از امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول گشایش یافت تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ آماده حضور هنردوستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: رونق فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در این شهرستان با همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه به عنوان اولویت در دستور کار است.

صادق جولا اظهار کرد: استمرار فعالیت مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول که طی چند ماه اخیر بار دیگر احیا و فعال شده است، نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

وی ادامه داد: طی چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی برای احیای مجتمع فرهنگی سینمایی به عنوان یکی از مراکز شاخص فرهنگی و هنری خوزستان صورت گرفته که نقش موثری در تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان دارد.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید