نمایش جزییات خبر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷

برگزاری نخستین جلسه کار گروه ساماندهی مد و لباس استان خوزستان در سال جاری

نخستین جلسه کار گروه ساماندهی مد و لباس استان در سال جاری با موضوع راه اندازی سکوهای عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب درمحل سالن اجتماعت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد
برگزاری  نخستین جلسه کار گروه ساماندهی مد و لباس استان خوزستان در سال جاری


مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خوزستان، در نخستین جلسه کار گروه ساماندهی مد و لباس استان در سال جاری با موضوع راه اندازی سکوهای عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهواز برگزارشد اظهار کرد: از حضور ارزشمند  بزرگواران در این جلسه تشکر و قدردانی میکنم. مجموعه شورای فرهنگی عمومی و کارگروه مد و لباس کشور در این حوزه و در بخش های تخصصی‌ تر و در حوزه تولید و عرضه لباس و مد سنتی ایرانی، اسلامی دغدغه های بسیار و تلاش‌های ارزشمند بسیاری انجام داده اند.
منادی در ادامه گفت: دغدغه ها در حوزه بسیار ارزشمند است و به طبع پیگیری های موثری هم در حوزه لازم است. پیگیری های موثر در این حوزه قطعا از دغدغه فعالان و تولید کنندگان کم خواهد کرد و ما را به اهداف مدنظر در این حوزه نزدیک خواهد کرد.
تلاش داریم در رویدادهای مختلف عرضه های غرفه ای را داشته باشیم که نمونه استقبال خوب آن را در نمایشگاه قرآن و عترت دیدیم. 
مجید منادی در پایان گفت: در این حوزه ما از پیشنهادات سازنده همه تولید کنندگان و عرضه کنندگان استقبال خواهیم کرد.از پیشنهادات مفید و موثری که در این جلسه گفته شد نیز دربهبود برنامه های آتی استفاده خواهدشد. برنامه داریم در آینده نزدیک از مجموعه های فرهنگی، تولیدی تقدیر به عمل آوریم.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید